Дървен материал от www.emsien3.com

The best bookmaker bet365

Best bookmaker bet365 Bonus

Menu
Autentificare

Autentificare

Cautare

Patronul unei firme din Ramnicu Valcea a pacalit zeci de persoane cu locuri de munca fictive in Anglia

Vineri, 2 ianuarie 2015, în jurul orei 17.00, poliţiştii au fost sesizaţi cu privire la comiterea unei fapte de înşelăciune. Este vorba de 120 persoane vătămate, cu domiciliul în diferite localităţi, care au sesizat că au încheiat un contract de mediere, cu administratorul unei societăţi de plasare a forţei de muncă, în vederea obţinerii unui loc de muncă în străinătate,

Cele 120 de persoane din Vâlcea, Dolj şi Republica Moldova au semnat în cursul anului trecut un contract cu firma care are sediul social în autogara 1 Mai din Râmnicu Vâlcea. Acestora li s-au promis locuri de muncă în agricultură, în Glasgow. 

Fiecare parte vătămată a achitat 210 euro, reprezentând transportul şi un comision de mediere. Au fost depuse plângeri penale, iar persoanele vătămate au fost audiate, cercetările continuând sub aspectul săvârşirii infracţiunii de înşelăciune faptă prevăzută şi pedepsită de art. 244, alin. 1 din Noul Cod Penal.

Culmea ironiei, administratorul societăţii a fost identificat, dar nu este cercetat pentru înşelăciune, întrucât contractul încheiat cu reclamanţii are o valabilitate de 24 de luni. În contract nu este specificat numele vreunui angajator din Anglia.

Citeşte mai departe ...

Locuri de munca in Germania pentru studenti, in perioada vacantei de vara

Agenția Municipală pentru Ocuparea Forței de Muncă București anunță prelungirea perioadei de selecție pentru studenții si masteranzii care doresc să desfășoare o activitate lucrativă pe teritoriul Germaniei pe perioada vacanței de vară (minimum 2 luni).

Condiții de participare:
• vârsta cuprinsă între 18 – 35 ani;
• studenți si masteranzi la o facultate de stat sau particulară, acreditată conform legii, la cursuri de zi, colegiu tehnic, colegiu;
• cunoștințe bune si foarte bune de limba germană (cel puțin 3 ani de studiu);

Documente necesare:
• copie act de identitate (cu o valabilitate de minim 6 luni);
• opțional, copie pașaport (cu o valabilitate de minim 6 luni);
• fişa de solicitare - Bewerbung 2015 – completată în 2 exemplare la calculator şi semnată (formularul tipizat pe site-ul AMOFM București); 
• adeverința de la facultate în care să se specifice anul de studii şi ce tip de cursuri urmează (tipizat facultate);
• adeverința de la facultate - Immatrikulationsbescheinigung  (formularul tipizat pe site-ul AMOFM București); 
• dovada acreditarii, în cazul unei facultăţi particulare;
• copie de pe foaia matricola (cu excepția studenților din anul I de studiu);
• recomandare de la unul din profesorii de la facultate;
• 3 poze tip pașaport;
• copie carnet de conducere (daca este cazul)

INFORMAȚII SUPLIMENTARE cu privire la documentele necesare, formularele care trebuie completate și condițiile de participare pot fi găsite pe site:

AMOFM BUCUREȘTI - http://www.bucuresti.anofm.ro/, rubrica Actualizări in site.

Pentru alte detalii : la sediul Agenției Județene pentru Ocuparea Forței de Muncă Vâlcea, etaj III, camera 4, telefon 0350.419.715.

Depunerea dosarelor si susținerea testului de limba germană va avea loc în perioada 12.01.2015 – 06.02.2015, în intervalul luni – joi, orele 0900–1530, și vineri orele 09.00–13.00 la sediul Agenției Municipale pentru ocuparea Forței de Muncă București, strada Spătaru Preda, nr.12, corp clădire A, parter, sector 5, telefon 0758.236.632

DIRECTOR EXECUTIV AJOFM VÂLCEA
NICOLAE GABRIEL ALBINARU

Citeşte mai departe ...

Mesajul Presedintelui ANOFM cu ocazia zilei de 10 Decembrie „Ziua ANOFM”

Agenţia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă aniversează 16 ani de la prima şedinţă a Consiliului de Administraţie, moment care a pus bazele unei instituţii orientate către piaţa muncii care, de-a lungul timpului a parcurs diferite etape de transformare şi dezvoltare, în demersul său de a se adapta noilor cerinţe şi realităţi ale societăţii româneşti.
ANOFM funcţionează sub autoritatea Ministerului Muncii, Familiei, Protecţiei Sociale şi Persoanelor Vârstnice şi are rolul de a pune în aplicare politicile şi strategiile guvernamentale privind ocuparea forţei de muncă.
ANOFM este Serviciu Public de Ocupare (SPO), instituţie comună tuturor statelor membre ale Uniunii Europene şi reprezintă un instrument profesionist, folosit cu încredere de toţi cei care doresc să intre pe piaţa muncii sau să evolueze în cadrul acesteia.
 
Oferirea serviciilor de calitate, creşterea numărului persoanelor angajate şi diminuarea numărului şomerilor sunt deziderate urmărite în activitatea desfăşurată în cadrul ANOFM, atât la nivel central, cât şi în structurile din teritoriu (în cadrul AMOFM Bucureşti şi al celor 41 de agenţii judeţene, respectiv al celor 70 de agenţii locale, cele 159 puncte de lucru şi al celor 8 centre regionale de formare profesională a adulţilor).
 
Şi în acest an, ANOFM, prin intermediul agenţiilor judeţene pentru ocuparea forţei de muncă, a venit în întâmpinarea solicitărilor de forţă de muncă, primite din partea angajatorilor, prin organizarea de burse ale locurilor de muncă pentru meserii în diferite ramuri de activitate şi pentru grupuri vulnerabile pe piaţa muncii.
Totodată, în primele zece luni ale acestui an, s-au încadrat pe piaţa muncii peste 325.000 persoane, urmare a aplicării cu profesionalism  a măsurilor active de ocupare a forţei de muncă  de către specialiştii din cadrul SPO. De asemenea, am continuat să acordăm atenţie deosebită ocupării categoriilor cu dificultăţi de integrare pe piaţa muncii. Pentru multe din persoanele aflate în căutarea unui loc de muncă perspectivele ocupării acestora sunt, de cele mai multe ori, condiţionate de accesul lor la formare/reconversie profesională. Astfel, în acest an, au fost cuprinse în programe de formare profesională, organizate de ANOFM, peste 33.500 persoane.
 
Statutul României de ţară membră UE conferă ANOFM deschidere europeană, concomitent cu alinierea la standardele în domeniu. Instituţia noastră a deţinut, anul acesta, preşedinţia Centrului Serviciilor Publice de Ocupare din Ţările din Sud-Estul Europei (CSPOTSEE), ocazie cu care România a găzduit două acţiuni importante ale acestui organism regional de cooperare. În cadrul acestora s-au dezbătut teme de actualitate şi interes major: Managementul SPO prin utilizarea indicatorilor de performanţă, şi Sisteme utilizate de SPO pentru analiza pieţei muncii – evaluarea impactului măsurilor active şi altor acţiuni pe piaţa muncii.
O atenţie deosebită acordăm îndeplinirii obiectivelor majore stabilite prin Strategia Europa 2020, respectiv: creşterea ocupării forţei de muncă (prin diminuarea şomajului, în special a şomajului de lungă durată, a şomajului în rândul tinerilor şi al altor categorii de persoane care întâmpină dificultăţi de integrare pe piaţa muncii).
 
În acest context, contribuim la implementarea proiectului “Garanţia pentru Tineri”, concomitent cu îndeplinirea obiectivelor prevăzute în Strategia Naţională pentru Ocuparea Forţei de Muncă 2014-2020 (SNOFM) care îşi propune să atingă ţinta de ocupare stabilită de România pentru anul 2020, şi anume o rată de ocupare de 70% pentru populaţia în vârstă de 20-64 de ani. 
Modernizarea instituţiei, adaptarea serviciilor oferite beneficiarilor noştri la cerinţele concrete ale pieţei muncii, precum şi facilitatea accesului acestora la informaţie au continuat şi în acest an, prin intermediul proiectelor cu finanţare europeană implementate de către ANOFM şi structurile sale teritoriale.
 
Cu acest prilej aniversar, doresc să mulţumesc pentru contribuţia pe care au avut-o la desfăşurarea unei activităţi performante tuturor angajaţilor Serviciului Public de Ocupare din România, membrilor Consiliului de Administraţie al ANOFM, partenerilor, colaboratorilor, beneficiarilor noştri, persoane fizice şi juridice.
Nu în ultimul rând, doresc să mulţumesc colaboratorilor şi reprezentanţilor mass-media pentru sprijinul nemijlocit pe care ni le-au acordat şi în acest an, în asigurarea vizibilităţii instituţiei centrale, cât şi a structurilor teritoriale, urmărind dezideratul comun al informării corecte şi la timp a persoanelor interesate de serviciile noastre. 
 
Cristiana Barbu
Preşedinte
Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS