Performanța și obiectivele strategice Vodafone România evidenţiate în Raportul de Sustenabilitate 2019-2020

Anunț – Elaborare Studiu de Fezabilitate la Obiectivul Pod pe DN7 km 239 + 376
06/01/2021
Cu dor de publicul spectator, Teatrul Anton Pann își reia activitatea. Primele spectacole, sâmbătă 9 ianuarie
06/01/2021

Raportul de Sustenabilitate Vodafone România comunică activitățile și performanța companiei în perioada 1 aprilie 2019 – 31 martie 2020 din punct de vedere economic, social si al mediului. Conform raportului, viziunea de a conecta societatea și de a utiliza tehnologia pentru a îmbunătăți viețile oamenilor, împreună cu cele trei direcții strategice pe care Vodafone și le-a asumat stau la baza tuturor activităților și proceselor din cadrul companiei  ̶  pornind de la modul de guvernare și etica de business, până la servicii care să răspundă nevoilor clienților și la relația cu aceștia, politicile interne și grija pentru angajați, proiectele de binefacere realizate anual în comunitățile din țară prin Fundația Vodafone România ș.a.m.d. Astfel, Raportul de Sustenabilitate urmărește evoluția companiei în atingerea obiectivelor asumate și asigură o transparență sporită cu privire la practicile și activitățile zilnice ale companiei, standardele și modul de lucru interne, precum și impactul pozitiv generat la nivelul societății. Raportul de Sustenabilitate 2019-2020 este disponibil pentru vizionare în limbile română și engleză aici.

Acest raport oferă detalii cu privire la activitățile și realizările companiei din intervalul 1 aprilie 2019 – 31 martie 2020. Printre momentele-cheie din perioada raportată se numără:

  • Achiziționarea operatorului UPC România și încheierea fuziunii legale, în urma căreia clienții au beneficiat de primele oferte mobile, fixe și TV;
  • Achiziționarea de 100% energie regenerabilă și implementarea unor soluții tehnice de răcire de ultimă generație în principalele centre de date pentru reducerea consumului de energie electrică și, implicit, a amprentei de carbon;
  • Lansarea Spiritului Vodafone la nivel intern și trecerea la munca de acasă (work from home) pentru mai bine de 80% dintre angajați, la izbucnirea pandemiei;
  • Dezvoltarea programului Școala din valiză și lansarea aplicației DreamLab de către Fundația Vodafone România pentru sprijinirea studiilor oncologice internaționale, ulterior adaptată și pentru cercetările asupra virusului SARV-CoV-2.

Raportul de Sustenabilitate Vodafone România este realizat în jurul celor trei piloni strategici asumați, Digital Society, Inclusion for All și Planet, care definesc ariile unde compania consideră că poate avea un impact semnificativ la nivelul societății, iar schimbările sau tehnologiile aduse de Vodafone România pot îmbunătăți viețile oamenilor. De asemenea, sunt urmărite obiectivele specifice fiecăruia dintre cei trei piloni de activitate, aliniate la strategia și misiunea globală ale Vodafone Group. Procesul de raportare urmărește standardele Global Reporting Initiative (GRI), opțiunea Core.

Vodafone România își va concentra în continuare eforturile pentru a asigura un viitor mai conectat, în care digitalizarea vine în sprijinul oamenilor, contribuind mai ales în sectoarele principale ale societății, precum educația și sănătatea, și ajutând la reconstrucția României în urma crizei cauzate de virusul COVID-19.

Despre Vodafone

Vodafone este o companie lider în domeniul telecomunicațiilor în Europa și Africa. Misiunea noastră este să „conectăm pentru un viitor mai bun”, iar capabilitățile, experiența și prezența noastră extinsă ne oferă oportunitatea unică de a susține schimbarea pozitivă pentru societate. Rețelele noastre mențin familiile, prietenii, afacerile și guvernele conectate și – așa cum a fost demonstrat clar în situația generată de Covid-19 – avem un rol esențial în menținerea funcționării economiilor și a sectoarelor critice, precum educația și asistența medicală.

Vodafone este cel mai mare operator de servicii mobile și fixe în Europa, este cel mai mare furnizor de servicii IoT din lume, iar platforma noastră de tehnologie M-Pesa permite, în Africa, unui număr de peste 45 de milioane de oameni să beneficieze de acces la plăți mobile și servicii financiare. Operăm rețele mobile și fixe în 21 de țări și 48 de rețele mobile partenere. La 30 septembrie 2020, Vodafone Group avea peste 300 de milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, peste 27 milioane de utilizatori ai serviciilor de broadband fix, peste 22 de milioane de clienţi ai serviciilor TV și peste 112 milioane de dispozitive IoT conectate.

Susținem diversitatea și incluziunea prin politicile de concediu de maternitate și parental, sprijinim femeile să-și atingă potențialul cu ajutorul serviciilor de comunicații și îmbunătățind accesul la educație și abilități digitale pentru femei, tinere și pentru societate, în general. Tratăm cu respect toate persoanele, indiferent de rasă, etnie, dizabilitate, vârstă, orientare sexuală, identitate de gen, credință, cultură sau religie.

De asemenea, Vodafone ia măsuri importante pentru a limita impactul companiei asupra planetei prin reducerea emisiilor de gazele cu efect de seră cu 50% până în 2025 și până la net zero până în 2040, prin achiziția de 100% energie electrică din surse regenerabile până în 2025 pentru operațiunile sale și prin reutilizarea, vânzarea sau reciclarea a 100% din echipamentele noastre de rețea care devin redundante.

Pentru mai multe informații, vizitați www.vodafone.com, urmăriți-ne pe Twitter la @VodafoneGroup sau conectați-vă cu noi pe LinkedIn la www.linkedin.com/company/vodafone.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.