InfoCons lansează linia de urgenţă şi vine în sprijinul consumatorilor din România, în special în această perioadă dificilă și pune la dispoziția acestora numărul 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, număr dedicat consumatorilor care au efectuat analize de testare COVID-19 sau doresc să realizeze aceste analize. La acest număr consumatorii pot solicita consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu, din perspectiva protecției consumatorilor.
Mișcarea de Protecția consumatorilor – este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicala privata sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, informarea corectă și transparentă a acestora.
Tinand cont de faptul ca se inregistreaza tot mai multe sesizari din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimtamant semnate de catre consumatori in momentul recoltarii, InfoCons trage un semnal de alarma si sprijina toti consumatorii care intampina o problema in acest domeniu.
Toți consumatorii care intâmpină probleme sau au nevoie de consiliere în acest domeniu pot accesa totodată și numărul de telefon 021-9615, direct la adresa de e-mail: reclamatii@infocons.ro sau în scris la C.P 38, O.P. 53 sector 4, București.
Drepturile fundamentale ale consumatorilor:
Sorin Mierlea
„Un consumator cu atitudine înseamnă cu adevărat un consumator european care nu stă și doar observă și se și implică activ. Dacă dorim să realizăm analize de testare COVID-19 fie că ne sunt necesare pentru a puteapleca în vacanță, fie pentru siguranța proprie, informarea trebuie să fie una transparentă atât din punctul de vedere al termenului de realizare cât și al costului. Totodată termenele de realizarea trebuie să fie respectate sau în caz contrar agentul economic să își asume pierderea materiala și morală. Trebuie să luăm atitudine, să depunem o sesizare pentru ca generațiile următoare să nu mai pățească ce am pățit noi. InfoCons este alături de consumatorii care întâmpină dificultăți in special în această perioadă dificilă și ar trebui să fim cu toții mai atenți, mai responsabili și mai ales să adoptăm o9atitudine!”