Grupul Digi este deținătorul recunoașterii de tip Bronze Level în cadrul celei de-a cincea ediții a clasamentului Romania CSR Index 2020, o analiză independentă a domeniului sustenabilității și responsabilității sociale corporative (CSR), în România. Cu un total de 69 de puncte din 100, Digi | RCS & RDS a reușit să se poziționeze pe locul 3, fiind, totodată, primul an în care compania participă la această evaluare.
Romania CSR Index este o analiză cu 10 categorii și 64 de indicatori care abordează informații referitoare la strategia de sustenabilitate și la impactul companiilor din punct de vedere economic, de mediu și social. Punctajul total este ponderat în funcție de industria din care fac parte companiile, iar raportul este întocmit pe baza activității din anul anterior (2019).
În ceea ce privește metodologia, indexul ia în considerare cele mai importante referințe din domeniul CSR: Directiva 2014/95/UE, Obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU, standardele GRI și cele impuse de organizația mondiala non-guvernamentală Carbon Disclosure Project.
Pentru că obiectivele acestui clasament vizează creșterea performanței privind sustenabilitatea corporativă, creșterea nivelului de conștientizare privind Obiectivele de dezvoltare durabilă ale ONU și asigurarea alinierii strategiei corporative cu acestea, Grupul Digi va continua să investească în comunitățile în care activează, încercând să fie, an de an, o companie din ce în ce mai responsabilă. Cele 4 axe strategice de CSR ale Grupului Digi |RCS & RDS, alături de cele mai importante activități derulate în 2019, sunt:
Tot în 2019, Grupul Digi a devenit semnatar al Cartei Diversității, asumându-și scopul de a reflecta şi întări angajamentul său voluntar pentru ca în cadrul societății românești diversitatea, egalitatea de șanse și incluziunea socială să devină valori recunoscute și respectate.
Potrivit unui studiu online derulat de Digi în perioada 6-14 noiembrie 2019, pe un eșantion de 540 de respondenți, Digi a fost evaluată drept o companie „categoric responsabilă” și „mai degrabă responsabilă” de 54% dintre respondenți, în timp ce 22% au apreciat că este „mediu responsabilă”. Compania a susținut în 2019 domeniile considerate importante de către părțile interesate consultate: educație (13%), sănătate (12%), mediu (11%), 60 % din respondenți indicând că o companie responsabilă ar trebui să susțină toate cele trei domenii, alături de cultură-arte (1%) și sport (1%).
Despre Grupul Digi
Grupul Digi este liderul segmentului de servicii de internet fix și pay-tv, după cotele de piață deținute în România, și unul dintre operatorii europeni de top în domeniul comunicațiilor electronice convergente, derulând operațiuni și în Ungaria, Spania și Italia. Compania deține cea mai modernă (state of the art) și mai extinsă rețea de fibră optică din regiune, ajungând la o acoperire de circa 8,4 milioane de gospodării în România și Ungaria, la finalul anului 2019.
În domeniul serviciilor mobile de voce și date, Digi a fost mereu un adept al pionieratului, implementând de timpuriu cele mai avansate tehnologii. Digi aduce pe piață cele mai accesibile servicii de comunicații electronice, atât în domeniul serviciilor fixe, cât și al celor mobile. Acest avantaj competitiv s-a transformat, în timp, într-un beneficiu pentru milioane de clienți, care au dobândit, astfel, un acces mai rapid și mai puțin costisitor la servicii de cea mai bună calitate.