Interactivitatea – un mod modern de a genera clienți fideli pentru afacerea ta

Maratonul Olteniei ediția 9 a reunit la start 188 de Învingători în probele fizice de la Râmnicu Vâlcea
28/08/2021
Distribuţie Oltenia: lucrări pentru prevenire și corectare avarii, săptămâna 6 – 12 septembrie 2021, în Vâlcea
28/08/2021

Fie că ai o afacere clasică, și dorești să realizezi tranziția către online, sau vrei să pornești o afacere nouă, vei avea nevoie de un website. În această eră a digitalizării, prezența online a unui brand, produs, serviciu sau afacere, este un criteriu de bază pentru supraviețuire și pentru dezvoltare. Dar nu este suficient să ai un site de prezentare și atât. Dincolo de marketingul digital, de optimizarea SEO și de conținut, există multiple moduri prin care poți transforma site-ul într-o oportunitate de interacțiune cu clienții potențiali.   

3 feluri prin care poți crește gradul de implicare al clienților in online 

1. Chat live sau – Chatbox

Integrarea unui chat live pentru clienți este o metoda excelenta de a crește interactivitatea cu aceștia. De multe ori, clienții care folosesc chat-ul live fie iau în considerare efectuarea unei achiziții, fie sunt chiar în procesul de achiziție. Astfel, dacă un potențial cumpărător dorește să afle mai multe informații despre un produs sau serviciu, chatul live este unul dintre cele mai simple moduri de a face acest lucru și este preferat înaintea telefonului sau a contactului prin e-mail. Comunicarea cu potențialii cumpărători în aceasta etapă a procesului decizional este foarte importantă și poate crește conversiile cu peste 45%. Un beneficiu demn de menționat este și faptul că vă ajută, de asemenea, să stabilești conexiuni personale cu clienții.  

2. Aplicații, chestionare și programe interactive.

De la realitatea augmentată, prin care utilizatorii pot utiliza un telefon să simuleze cum ar arăta un produs în casa lor, până la cel mai simplu calculator de mărimi, sau test online, orice unealtă interactivă, care poate furniza utilizatorilor valoare, va determina o va determina o creștere a vânzărilor. Cu doar câteva minute de interactivitate, poți afla informații despre clienții tai, și le poți la rândul tău furniza informații despre afacerea sau marca ta. 

3. Web to sms 

Comunicarea prin SMS cu utilizatorii sau clienții este o unealtă încă neexploatată la potențialul ei maxim. Conform mai multor cercetări, acest mijloc de comunicare este mult mai eficient și mai angajant decât notificările prin mail sau pop up. Astăzi, peste jumătate din mail-urile de marketing sunt șterse de utilizatori fără a fi citite. Nu același lucru se intampla cu sms-urile. Comunicarea prin SMS poate fi utilizată pentru pașii clasici de confirmarea a creării contului de utilizator, a primirii comenzilor și efectuării livrărilor, dar și pentru comunicarea ofertelor, sau chiar solicitarea de feedback. Desigur în mod ideal se utilizează soluții testate și verificate, magazinele online având la dispoziție pluginuri pentru e-Commerce, dedicate. Comunicarea prin SMSo.ro conferă o interactivitate mai bună, prin conectarea instantanee cu clienții sau utilizatorii. Este bine știut faptul că utilizând modelul de comunicarea prin mesaje text SMS, atunci afacerea dvs. poate beneficia de :

  • O atragere și o reținere mai bună a clienților.
  • O creștere a vânzărilor globale,
  • Costuri mai mici față de alte opțiuni de comunicare.

Desigur, limitările date de formatul scurt pot impune la rândul lor nevoia de a avea o comunicare profesionistă. Un sms bun poate îmbunătăți vizibilitatea brandului sau a unei afaceri, pe când un sms slab o poate diminua. 

În concluzie, folosind instrumente interactive și metode moderne de comunicare, pe site-ul dumneavoastră, veți ajunge la o creștere a implicării clienților. Aceasta este o este o modalitate cu eficiență dovedită de a genera mai multe vânzări pe termen lung precum și o mai bună expunere către o potențială audiență mai largă, și, bineînțeles, o separare mai netă față de concurență. Dar, cel mai important, vei avea o conexiune mai directă și mai personală cu clienții tăi, iar asta îi va transforma în  parteneri fideli ai afacerii sau mărcii tale și chiar potențiali ambasadori ai brandului.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.